Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Jabłonowie Pomorskim zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności i wyłączeń wymienionych poniżej.
Niedostępne treści
Niezgodność z załącznikiem
Nie wszystkie grafiki w serwisie mają przypisany poprawny opis.
Nie wszystkie pliki do pobrania mają informację o typie i wielkości.
Istnieją dokumenty do pobrania, które nie są dostępne cyfrowo.
Treści nieobjęte przepisami
Elementy osadzone pochodzące od zewnętrznych dostawców, np. Google Maps.
Przygotowanie deklaracji dostępności
Przygotowanie deklaracji dostępności i jej aktualizacja
Data sporządzenia deklaracji:
Deklarację sporządziliśmy na podstawie badania przeprowadzonego przez firmę INTERmedi@ Spółka Jawna. Wyniki badania przedstawia raport.
Skróty klawiszowe
Na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Małgorzatą Różycką - mejlowo mgops@jablonowopomorskie.pl lub telefonicznie 56 498 04 92.
Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.
Zgłaszając takie żądanie podaj:
swoje imię i nazwisko,
swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.
Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.
Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.
Pozostałe informacje
Dostępność architektoniczna
Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Jabłonowie Pomorskim, ul. Główna 22, 87-330 Jabłonowo Pomorskie
Główne wejście znajduje się z tyłu budynku. Do wejścia prowadzi podest z dwoma stopniami. Jest ono częściowo przystosowane do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, dzięki rozkładanym metalowym szynom. Przejście przez drzwi utrudnia próg o wysokości 3 cm oraz ościeżnica drzwiowa o wysokości 2 cm. Wejście prowadzi do holu, w którym znajduje się biuro podawcze.
Wyjście ewakuacyjne usytuowane jest z przodu budynku, od strony ul. Głównej.
Na parterze budynku znajduje się Biuro Podawcze, które obsługuje interesantów. Pozostałe biura Ośrodka Pomocy Społecznej mieszczą się na I piętrze budynku.
Wejście na I piętro budynku odbywa się za pośrednictwem schodów.
Osoby niepełnosprawne lub osoby, które w danej chwili nie mogą korzystać ze schodów, mogą zgłosić taką potrzebę w Biurze Podawczym na parterze. Informacja o potrzebie załatwienia sprawy przez pracownika zostaje przekazana do odpowiedniej osoby, która obsługuje interesanta w Biurze Podawczym.
Osobom wymagającym pomocy przy wejściu do budynku, Ośrodek Pomocy Społecznej oferuje możliwość asysty pracowników. Należy jednak wcześniej telefonicznie uzgodnić tę kwestię, dzwoniąc pod numery:
Budynek nie jest wyposażony w toalety przystosowane dla osób z niepełnosprawnościami.
Przed budynkiem znajdują się dwa miejsca parkingowe przeznaczone dla osób z niepełnosprawnościami, co poprawia dostępność budynku dla osób zmotoryzowanych.
Budynek nie jest wyposażony w windę, co utrudnia dostęp osób z niepełnosprawnościami do pomieszczeń znajdujących się na I piętrze. W związku z tym obsługa interesantów odbywa się w biurze podawczym.
Do budynku można wchodzić z psem asystującym (przewodnikiem).
Dostępność komunikacyjno-informacyjna
W biurze podawczym można skorzystać z tłumacza polskiego języka migowego (PJM) online. Usługa jest dostępna w godzinach pracy Ośrodka. Usługa jest bezpłatna dla osób niesłyszących i Głuchych.
W budynku nie ma pętli indukcyjnych.
W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie Braille’a ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących.
Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Jabłonowie Pomorskim ul. Główna 22, 87-330 Jabłonowo Pomorskie
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.